Het Nabestaandenloket is een overzichtelijk systeem waarmee je abonnementen, accounts en contracten kunt laten stopzetten of overnemen. Hierbij zijn wachtwoorden, gebruikersnamen en klantnummers niet nodig. Dit bespaart veel administratief werk en geeft rust in deze emotionele periode.
Hoe werkt het Nabestaandenloket?
Je krijgt van ons een account en daarin staat een overzicht van alle acties die er na een overlijden genomen moeten worden. Op basis van de situatie van de overledene en jouw situatie als nabestaande wordt de online checklist automatisch aangepast. Zo zie je alleen wat voor jouw situatie relevant is.
Uitgebreide informatie
Je krijgt uitgebreide informatie die je naar eigen behoefte kunt raadplegen bij het regelen van de afwikkeling. Daarnaast worden er ook veel zaken automatisch voor je geregeld, zoals het opzeggen van abonnementen, contracten en accounts.
De voordelen van het Nabestaandenloket
- Stop doorlopende kosten: Stop per direct onnodig doorlopende abonnementen, contracten en accounts.
- Houd controle en overzicht: Doorloop de checklist om te voorkomen dat je iets vergeet. Je houdt hierin zelf de controle. Het Nabestaandenloket gaat pas aan de slag als jij dat aangeeft.
- Geen wachtwoorden nodig: Je hebt geen wachtwoorden en gebruikersnamen van de organisaties nodig voor de opzeggingen of overnames.
- Persoonlijk contact: Je kunt via de chat en telefonisch begeleiding krijgen bij het invullen van de checklist.
- 12 maanden actief: Je account blijft 12 maanden actief, waardoor je ook op een later moment nog zaken kunt toevoegen, opzeggen of regelen.
- Heb je al een account?
Heb je al een account?
Nog geen account?
Klik hier om jouw account bij ons aan te vragen
Je vragen met ons bespreken?
Heb je een vraag? We staan voor je klaar! Bel ons: 0599-612482 of neem contact op via het contactformulier. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.
© J. Stout Uitvaartverzorging 2022